Tevredenheidsonderzoek

 

Met welk doel heeft u contact opgenomen met Artikel 1 Overijssel








Op welke grond voelde u zich gediscrimineerd?










Waarvan kent u Artikel 1 Overijssel?









Hoe heeft u contact gelegd met Artikel 1 Overijssel?








In welke mate bent u tevreden over de bereikbaarheid van Artikel 1 Overijssel per e-mail?






In welke mate bent u tevreden over de bereikbaarheid van Artikel 1 Overijssel per telefoon?






In welke mate bent u tevreden over de termijn waarop contact met u werd opgenomen?






In welke mate bent u tevreden over het eerste contact met de klachtbehandelaar?






In welke mate bent u tevreden over het inlevingsvermogen van de klachtbehandelaar?






In welke mate bent u tevreden over de deskundigheid van de klachtbehandelaar?






In welke mate bent u tevreden over de informatievoorziening over de werkwijze bij klachtbehandeling?






In welke mate bent u tevreden over de informatievoorziening van eventuele vervolgstappen in uw zaak?






In welke maten bent u tevreden met de uitkomst van de klachtbehandeling?






Zou u een volgende keer weer contact opnemen met Artikel 1 Overijssel?


Zou u anderen eventueel ook doorverwijzen naar Artikel 1 Overijssel?


Indien u verder nog opmerkingen heeft of er iets is dat u nog aan ons kwijt wil, kunt u dat kwijt in onderstaand tekstvak: