Tevredenheidsonderzoek Met welk doel heeft u contact opgenomen met Artikel 1 Overijssel Registratie van melding Luisterend oor Advies/informatie verzoek In behandeling nemen van de melding De vraag om een oordeel of de gebeurtenis discriminatie betreft Ondersteuning bij aangifte/ College Rechten van de Mens/ arbeidsconflict Geen concreet doel Op welke grond voelde u zich gediscrimineerd? Leeftijd Geloof/godsdienst Huidskleur/afkomst Levensovertuiging en/of politieke overtuiging Geslacht Seksuele gerichtheid Handicap/chronische ziekte Nationaliteit Kleding/uiterlijk Waarvan kent u Artikel 1 Overijssel? Via internet: www.artikel1overijssel.nl Via internet: www.discriminatie.nl Via een andere website Uit de krant Via vriend/kennis Via de gemeente Was al bekend met Artikel 1 Overijssel Via een organisatie/instelling, namelijk: Hoe heeft u contact gelegd met Artikel 1 Overijssel? Telefonisch Kantoorbezoek Via e-mail Via het klachtenformulier op de website www.artikel1overijssel.nl Via discriminatie.nl Via het lokale meldpunt in uw woonplaats Via de discriminatie melden app In welke mate bent u tevreden over de bereikbaarheid van Artikel 1 Overijssel per e-mail? Zeer tevreden Tevreden Neutraal Ontevreden Zeer ontevreden Niet van toepassing In welke mate bent u tevreden over de bereikbaarheid van Artikel 1 Overijssel per telefoon? Zeer tevreden Tevreden Neutraal Ontevreden Zeer ontevreden Niet van toepassing In welke mate bent u tevreden over de termijn waarop contact met u werd opgenomen? Zeer tevreden Tevreden Neutraal Ontevreden Zeer ontevreden Niet van toepassing In welke mate bent u tevreden over het eerste contact met de klachtbehandelaar? Zeer tevreden Tevreden Neutraal Ontevreden Zeer ontevreden Niet van toepassing In welke mate bent u tevreden over het inlevingsvermogen van de klachtbehandelaar? Zeer tevreden Tevreden Neutraal Ontevreden Zeer ontevreden Niet van toepassing In welke mate bent u tevreden over de deskundigheid van de klachtbehandelaar? Zeer tevreden Tevreden Neutraal Ontevreden Zeer ontevreden Niet van toepassing In welke mate bent u tevreden over de informatievoorziening over de werkwijze bij klachtbehandeling? Zeer tevreden Tevreden Neutraal Ontevreden Zeer ontevreden Niet van toepassing In welke mate bent u tevreden over de informatievoorziening van eventuele vervolgstappen in uw zaak? Zeer tevreden Tevreden Neutraal Ontevreden Zeer ontevreden Niet van toepassing In welke maten bent u tevreden met de uitkomst van de klachtbehandeling? Zeer tevreden Tevreden Neutraal Ontevreden Zeer ontevreden Niet van toepassing Zou u een volgende keer weer contact opnemen met Artikel 1 Overijssel? Ja Nee Zou u anderen eventueel ook doorverwijzen naar Artikel 1 Overijssel? Ja Nee Indien u verder nog opmerkingen heeft of er iets is dat u nog aan ons kwijt wil, kunt u dat kwijt in onderstaand tekstvak: