Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Daarom horen wij graag hoe u uw contact met Artikel 1 Overijssel heeft ervaren.
Wij stellen het op prijs als u ons tevredenheidsonderzoek – al dan niet anoniem – in wilt vullen. Bij voorbaat dank.

Met welk doel heeft u contact opgenomen met Artikel 1 Overijssel

Anders:

Op welke grond voelde u zich gediscrimineerd?

Anders:

Waarvan kent u Artikel 1 Overijssel?

Organisatie/instelling:

Hoe heeft u contact gelegd met Artikel 1 Overijssel?

Organisatie/instelling:

In welke mate bent u tevreden over de bereikbaarheid van Artikel 1 Overijssel per e-mail?

In welke mate bent u tevreden over de bereikbaarheid van Artikel 1 Overijssel per telefoon?

In welke mate bent u tevreden over de termijn waarop contact met u werd opgenomen?

In welke mate bent u tevreden over het eerste contact met de klachtbehandelaar?

In welke mate bent u tevreden over het inlevingsvermogen van de klachtbehandelaar?

In welke mate bent u tevreden over de deskundigheid van de klachtbehandelaar?

In welke mate bent u tevreden over de informatievoorziening over de werkwijze bij klachtbehandeling?

In welke mate bent u tevreden over de informatievoorziening van eventuele vervolgstappen in uw zaak?

In welke maten bent u tevreden met de uitkomst van de klachtbehandeling?

Zou u een volgende keer weer contact opnemen met Artikel 1 Overijssel?

Zou u anderen eventueel ook doorverwijzen naar Artikel 1 Overijssel?

Indien u verder nog opmerkingen heeft of er iets is dat u nog aan ons kwijt wil, kunt u dat kwijt in onderstaand tekstvak: